Smluvní podmínky

Poslání

Posláním tohoto pokynu je umožnit prodej zbytné techniky zaměstnancům společností holdingu za jasných pravidel.

Obsah

  1. Úvod
  2. Výhody firemního bazaru
  3. Organizace firemního bazaru
  4. Nabízení a minimální příhoz
  5. Platba a doručení
  6. Reklamace a vrácení zboží
  7. Etiketa a bezpečnost
  8. Závěr

1.   Úvod

Firemní bazar zavádí způsob, jak propojit zaměstnance, podpořit udržitelnost a zároveň vytvořit příležitost pro získání nových věcí za nízké ceny. Pro zajištění hladkého a spravedlivého průběhu aukcí je důležité dodržovat určitá pravidla. Tento dokument poskytuje přehled základních pravidel a doporučení, jak se úspěšně zapojit do aukcí na e-bazaru.

2.   Výhody firemního bazaru

2.1.  Podpora udržitelnosti

Jedním z hlavních cílů firemního bazaru je podpora udržitelnosti. Zaměstnanci mají možnost získají potřebné věci za nižší cenu, čímž se snižuje potřeba výroby nových produktů a šetří se přírodní zdroje. Firma efektivně odprodá zbytné zboží, a tak efektivně hospodaří a je šetrná k životnímu prostředí, dá možnost dalšího života věcem místo toho, aby skončili na skládce či v ekologickém odpadu.

2.2.  Finanční úspory

Firemní bazar poskytuje zaměstnancům příležitost k finančním úsporám. Mohou zde najít kvalitní věci za zlomek původní ceny.

3.   Organizace firemního bazaru

3.1.  Přihlášení účastníků

Aby bylo možné se účastnit aukcí, je nutné se přihlásit na portál e-bazar. Proces přihlášení zahrnuje:

  1. Zadaní webové adresy ebazar.enteria.cz do prohlížeče
  2. Vyplnění emailové adresy, na kterou chodí výplatnice (výplatní pásky) a potvrzení tlačítkem Log in
  3. Kliknutí na tokenu/linku pro přístup do bazaru v příchozím emailu, který systém odeslal po zadání emailové adresy

4.   Nabízení a minimální příhoz

Každá aukce má stanovenou počáteční cenu, od které se odvíjí akceptace dané ceny a případné další přihazování, a také dobu trvání dané aukce. Minimální příhoz je nejnižší částka, o kterou lze zvýšit aktuální cenu. Příhozy musí být prováděny v souladu s těmito pravidly:

  • Každé přihození musí být stejné (pokud je to první příhoz) nebo navýšené o částku stejnou či vyšší, než je nastavený minimální příhoz
  • Příhozy jsou závazné a nelze je vzít zpět
  • Uživatelé nesmí manipulovat s nabídkami, nebo ovlivňovat jejich cenu falešnými příhozy. V případě, že bude zjištěno, že někdo ovlivňuje cenu zboží, bez předpokladu nákupu, bude ze soutěží vyloučen a přístup zakázán.

5.   Platba a doručení

Po skončení aukce je vítěz povinen uhradit konečnou částku. Platba musí být provedena v určeném termínu a prostřednictvím podporovaných platebních metod, které stanoví prodávající.  Pravidla pro platby zahrnují:

  • Platba musí být provedena nejdéle do 14 pracovních dnů od ukončení aukce
  • Podporované platební metody mohou zahrnovat bankovní převod, platební karty a online platební systémy nebo hotovostní platby

Prodejce je povinen zboží připravit k odběru či doručit v dohodnutém termínu a stavu. Pokud dojde k problémům s platbou nebo doručením, je třeba kontaktovat prodejce/kupujícího.

6.   Reklamace a vrácení zboží

Prodejce na použité zboží neposkytuje záruku. V případě, že zboží neodpovídá popisu, má kupující práva z vad dle zákona, a to v maximální délce 12 měsíců od převzetí použitého zboží. Postup reklamace zahrnuje:

  • Kontaktování prodejce a popsání problému bez zbytečného odkladu
  • V případě odpovědnosti prodejce, dohodnutí způsobu řešení (oprava, výměna, sleva, vrácení)
  • Realizace způsobu řešení ve lhůtě 30dní od předání zboží zpět (neplatí pro slevu)

Opožděné nárokování oprav/odstranění vad mimo stanovené lhůty není možné a firma ani za úhradu nebude sama zařizovat opravy dané věci.

7.   Etiketa a bezpečnost

Uživatelé by měli dodržovat základní pravidla slušného chování.

 Doporučení zahrnují:

  • Dodržování slušného a respektujícího jednání s ostatními uživateli
  • Předem si zjistit maximální informace o prodávaném zboží – stav, závady atd.
  • Dle domluvy s prodávajícím je také v před nebo v průběhu aukce možná osobní prohlídka pro lepší seznámení se stavem prodávané věci.

8.   Závěr

Dodržování těchto pravidel a doporučení přispívá k hladkému a spravedlivému průběhu aukcí na e-bazaru.

 

Tyto stránky jsou provozovány pro zaměstnance holdingu enteria a ventio. Veškerá zpracovávaná data jsou v souladu s GDPR, podepsanými všemi zaměstnanci společnosti.

Provozovatelem je IT oddělení společnosti enteria a.s., Jiráskova 169, Pardubice, 53002.

Kontaktní mail: ebazar@enteria.cz