Poslání
Posláním tohoto pokynu je umožnit prodej zbytné techniky zaměstnancům společností holdingu za jasných pravidel.
Obsah
- Úvod
- Výhody firemního bazaru
- Organizace firemního bazaru
- Nabízení a minimální příhoz
- Platba a doručení
- Reklamace a vrácení zboží
- Etiketa a bezpečnost
- Závěr
1. Úvod
Firemní bazar zavádí způsob, jak propojit zaměstnance, podpořit udržitelnost a zároveň vytvořit příležitost pro získání nových věcí za nízké ceny. Pro zajištění hladkého a spravedlivého průběhu aukcí je důležité dodržovat určitá pravidla. Tento dokument poskytuje přehled základních pravidel a doporučení, jak se úspěšně zapojit do aukcí na e-bazaru.
2. Výhody firemního bazaru
2.1. Podpora udržitelnosti
Jedním z hlavních cílů firemního bazaru je podpora udržitelnosti. Zaměstnanci mají možnost získají potřebné věci za nižší cenu, čímž se snižuje potřeba výroby nových produktů a šetří se přírodní zdroje. Firma efektivně odprodá zbytné zboží, a tak efektivně hospodaří a je šetrná k životnímu prostředí, dá možnost dalšího života věcem místo toho, aby skončili na skládce či v ekologickém odpadu.
2.2. Finanční úspory
Firemní bazar poskytuje zaměstnancům příležitost k finančním úsporám. Mohou zde najít kvalitní věci za zlomek původní ceny.
3. Organizace firemního bazaru
3.1. Přihlášení účastníků
Aby bylo možné se účastnit aukcí, je nutné se přihlásit na portál e-bazar. Proces přihlášení zahrnuje:
- Zadaní webové adresy ebazar.enteria.cz do prohlížeče
- Vyplnění emailové adresy, na kterou chodí výplatnice (výplatní pásky) a potvrzení tlačítkem Log in
- Kliknutí na tokenu/linku pro přístup do bazaru v příchozím emailu, který systém odeslal po zadání emailové adresy
4. Nabízení a minimální příhoz
Každá aukce má stanovenou počáteční cenu, od které se odvíjí akceptace dané ceny a případné další přihazování, a také dobu trvání dané aukce. Minimální příhoz je nejnižší částka, o kterou lze zvýšit aktuální cenu. Příhozy musí být prováděny v souladu s těmito pravidly:
- Každé přihození musí být stejné (pokud je to první příhoz) nebo navýšené o částku stejnou či vyšší, než je nastavený minimální příhoz
- Příhozy jsou závazné a nelze je vzít zpět
- Uživatelé nesmí manipulovat s nabídkami, nebo ovlivňovat jejich cenu falešnými příhozy. V případě, že bude zjištěno, že někdo ovlivňuje cenu zboží, bez předpokladu nákupu, bude ze soutěží vyloučen a přístup zakázán.
5. Platba a doručení
Po skončení aukce je vítěz povinen uhradit konečnou částku. Platba musí být provedena v určeném termínu a prostřednictvím podporovaných platebních metod, které stanoví prodávající. Pravidla pro platby zahrnují:
- Platba musí být provedena nejdéle do 14 pracovních dnů od ukončení aukce
- Podporované platební metody mohou zahrnovat bankovní převod, platební karty a online platební systémy nebo hotovostní platby
Prodejce je povinen zboží připravit k odběru či doručit v dohodnutém termínu a stavu. Pokud dojde k problémům s platbou nebo doručením, je třeba kontaktovat prodejce/kupujícího.
6. Reklamace a vrácení zboží
Prodejce na použité zboží neposkytuje záruku. V případě, že zboží neodpovídá popisu, má kupující práva z vad dle zákona, a to v maximální délce 12 měsíců od převzetí použitého zboží. Postup reklamace zahrnuje:
- Kontaktování prodejce a popsání problému bez zbytečného odkladu
- V případě odpovědnosti prodejce, dohodnutí způsobu řešení (oprava, výměna, sleva, vrácení)
- Realizace způsobu řešení ve lhůtě 30dní od předání zboží zpět (neplatí pro slevu)
Opožděné nárokování oprav/odstranění vad mimo stanovené lhůty není možné a firma ani za úhradu nebude sama zařizovat opravy dané věci.
7. Etiketa a bezpečnost
Uživatelé by měli dodržovat základní pravidla slušného chování.
Doporučení zahrnují:
- Dodržování slušného a respektujícího jednání s ostatními uživateli
- Předem si zjistit maximální informace o prodávaném zboží – stav, závady atd.
- Dle domluvy s prodávajícím je také v před nebo v průběhu aukce možná osobní prohlídka pro lepší seznámení se stavem prodávané věci.
8. Závěr
Dodržování těchto pravidel a doporučení přispívá k hladkému a spravedlivému průběhu aukcí na e-bazaru.
Tyto stránky jsou provozovány pro zaměstnance holdingu enteria a ventio. Veškerá zpracovávaná data jsou v souladu s GDPR, podepsanými všemi zaměstnanci společnosti.
Provozovatelem je IT oddělení společnosti enteria a.s., Jiráskova 169, Pardubice, 53002.
Kontaktní mail: ebazar@enteria.cz